Новые сообщения Участники Правила Поиск
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Модератор форума: freeknik, thecre, SLAwww, RealCrazyMan  
Solais' Showcase
Solais Среда, 12.06.2013, 15:07 | Сообщение # 1


Сообщений: 188
Награды: 1
Замечания: 0%
 
Notice: Unfortunately I can't speak/read Russian, due to this, this thread is in English. I'm sorry for this, but if you reply in Russian, I can use Google Translate to understand you.

Hello everyone, I'm Solais, a modder and mapper from Seriouszone; also a tester for Croteam and Volunteer Coordinator of the Steam Workshops of SSHD and SS3. I decided to show off my works here, to form a connection between our communities, just like Greyson did. (More publicity doesn't hurt either.)

As a -mostly- newcomer to the modding scene, I'm mostly versed in SSHD and SS3 modding and mapping (though I know a little of SED1, but not much).









Сообщение отредактировал Solais - Среда, 12.06.2013, 22:33


Heming_Hitrowski Среда, 12.06.2013, 15:33 | Сообщение # 2


Double Jumper
Сообщений: 885
Награды: 32
Замечания: 0%
 
nice to see you here, Solais.

Cofein Среда, 12.06.2013, 20:54 | Сообщение # 3


Сообщений: 248
Награды: 13
Замечания: 0%
 
Those Kleers seem to act like Necrons from Warhammer. Nice :D

Skelite Среда, 12.06.2013, 22:25 | Сообщение # 4


Deathmatch Expert
Сообщений: 623
Награды: 9
Замечания: 0%
 
Finaly, you finish your showcase, very glad to see you here! :)

Solais Суббота, 22.06.2013, 11:26 | Сообщение # 5


Сообщений: 188
Награды: 1
Замечания: 0%
 
Some recent stuff from SSHD Extended:







Kadath Суббота, 22.06.2013, 13:32 | Сообщение # 6


Son of Anubis
Сообщений: 2517
Награды: 24
Замечания: 0%
 
Wow, flying kleers and spider-fish?
Nice and cool! :D


Мои работы
DeadKadath's Showcase
KirillSe Суббота, 22.06.2013, 15:38 | Сообщение # 7


Im Real SUPER STREET FIGHTER!
Сообщений: 2376
Награды: 14
Замечания: 0%
 
Mmm, very impressive! Waiting out :3

Геймер
ZIM Суббота, 22.06.2013, 20:57 | Сообщение # 8


Коренной ментал=))
Сообщений: 1433
Награды: 45
Замечания: 
 

Beautiful


Greyson Воскресенье, 23.06.2013, 04:08 | Сообщение # 9


Сообщений: 119
Награды: 1
Замечания: 0%
 
Цитата
just like Greyson did.


You're damn right. :D

Anyway, great to see that you've done this. Now if we could just get Viper, Pan, Danker, Bio, and the rest to make a showcase here.....

EDIT: Flying Kleers....... Oh you're just an asshole. :p
Сообщение отредактировал Greyson - Воскресенье, 23.06.2013, 04:11


Solais Воскресенье, 23.06.2013, 12:08 | Сообщение # 10


Сообщений: 188
Награды: 1
Замечания: 0%
 
I always wanted to port the flying kleers from SS2, since I think they were cool if underused. Then later, doing the CT AMA, someone mentioned to CT to never make flying kleers, so I just knew I had to make them, but with a twist.

Kelelhala Воскресенье, 23.06.2013, 19:30 | Сообщение # 11


Сообщений: 15
Награды: 0
Замечания: 20%
 
я по английски нее понимаю

SeriousNikc Воскресенье, 23.06.2013, 21:18 | Сообщение # 12


Сообщений: 629
Награды: 2
Замечания: 0%
 
Цитата (Kelelhala)
я по английски нее понимаю

oh
З.Ы. А чтож вы Солэйса в друзья сайта не переведёте?



#смайлик_живи!
"Существует ли жизнь без Windows?" (с)
Solais Воскресенье, 30.06.2013, 23:00 | Сообщение # 13


Сообщений: 188
Награды: 1
Замечания: 0%
 


Ar2R-devil-PiNKy Воскресенье, 30.06.2013, 23:26 | Сообщение # 14


Creative virtuoso
Сообщений: 3139
Награды: 58
Замечания: 
 
Wow, very nice! But... why so bright, it is Egypt heaven? :D

Мои работы
ZIM Понедельник, 01.07.2013, 01:03 | Сообщение # 15


Коренной ментал=))
Сообщений: 1433
Награды: 45
Замечания: 
 
really cool

Cr1sTaL Понедельник, 01.07.2013, 01:12 | Сообщение # 16


Сообщений: 2181
Награды: 18
Замечания: 0%
 
By the pictures - everything looks super. We
immediately see that the work of an experienced.
Good for you!

Добавлено (01.07.2013, 01:12)
---------------------------------------------
I do not understand how to work in a well-read
SED3 not knowing SED1?

Все мои работы для Serious Sam
Solais Понедельник, 01.07.2013, 10:49 | Сообщение # 17


Сообщений: 188
Награды: 1
Замечания: 0%
 
Thanks! Indeed the map is a little too bright right now as the lightning is still Work in Progress. I'll tune it to be better, later.

Cr1sTaL Понедельник, 01.07.2013, 13:43 | Сообщение # 18


Сообщений: 2181
Награды: 18
Замечания: 0%
 
Yum! That would be me to be like you, learn how
to create a good card in the SED 2.


Все мои работы для Serious Sam
GranMinigun Понедельник, 01.07.2013, 15:02 | Сообщение # 19


Сообщений: 1145
Награды: 5
Замечания: 0%
 

Solais, great job! Waiting for it.


Solais Понедельник, 08.07.2013, 02:06 | Сообщение # 20


Сообщений: 188
Награды: 1
Замечания: 0%
 

"Finally, some dark dungeons!"

Labyrinthine area of Temple of Ptah. This is where you first meet the Kleer Golem.

(I really regret that I couldn't take a picture where it's better visible that the ground is actually uneven.)


MentalVader Понедельник, 08.07.2013, 15:29 | Сообщение # 21


Сообщений: 704
Награды: 12
Замечания: 0%
 
Kleer Golem? It's Awesome! Good work!

https://new.vk.com/mtltycontent
MentalVader Понедельник, 22.07.2013, 09:15 | Сообщение # 22


Сообщений: 704
Награды: 12
Замечания: 0%
 
Solais, looks very interesting, but... It seems, there is no probe light in this map - shotgun is black.
Сообщение отредактировал MentalVader - Понедельник, 22.07.2013, 09:17


https://new.vk.com/mtltycontent
Solais Понедельник, 22.07.2013, 11:34 | Сообщение # 23


Сообщений: 188
Награды: 1
Замечания: 0%
 
There are indeed no probe lights in the interior section, as it would make everything too bright and ruin the ambience. However, I might have found a solution to that, so we'll see what happens next.

Emilio Понедельник, 22.07.2013, 20:15 | Сообщение # 24


Сообщений: 21
Награды: 0
Замечания: 0%
 
For me I think it looks great the way it is :) , but its creator decides %)

And yeah, it's a great job of Solais
Сообщение отредактировал Emilio - Понедельник, 22.07.2013, 20:16


Bi’ix a beele’ex, weey
Emilio Понедельник, 26.08.2013, 22:01 | Сообщение # 25


Сообщений: 21
Награды: 0
Замечания: 0%
 
Aha, by something I saw familiar but cool_a
Сообщение отредактировал Emilio - Понедельник, 26.08.2013, 22:04


Bi’ix a beele’ex, weey
KiLL_MaN_RUS Вторник, 27.08.2013, 09:19 | Сообщение # 26


Сообщений: 171
Награды: 5
Замечания: 0%
 
Solais, wonderful job cool_a



ZIM Вторник, 27.08.2013, 11:00 | Сообщение # 27


Коренной ментал=))
Сообщений: 1433
Награды: 45
Замечания: 
 
Solais, really really cool

Heming_Hitrowski Вторник, 27.08.2013, 13:00 | Сообщение # 28


Double Jumper
Сообщений: 885
Награды: 32
Замечания: 0%
 
nice!

MentalVader Вторник, 03.09.2013, 23:10 | Сообщение # 29


Сообщений: 704
Награды: 12
Замечания: 0%
 
Solais, Wow o_o
Wait... This part of level is maded from Croteam models?

Добавлено (03.09.2013, 23:10)
---------------------------------------------

Цитата (Solais)
There are indeed no probe lights in the interior section, as it would make everything too bright and ruin the ambience. However, I might have found a solution to that, so we'll see what happens next.

Models can keep a "own probe lights". Find "Custom Probe Light" in Static Model parametres and turn it on. Then model with a "own probe light" will ignore the true probe light.
Sorry, if I make a mistakes in the words...
Сообщение отредактировал MentalVader - Вторник, 03.09.2013, 23:02


https://new.vk.com/mtltycontent
Solais Вторник, 08.10.2013, 10:53 | Сообщение # 30


Сообщений: 188
Награды: 1
Замечания: 0%
 
Many things on those screens are self made, only things like columns, trees and some of the statues are Croteam-made.

As for your second reply, I already dealt with that a long time ago.

Добавлено (08.10.2013, 10:53)
---------------------------------------------
Hello everyone. A few days ago I have started an Open Beta testing of Serious Sam HD Extended. You can participate in it on this link: http://forums.seriouszone.com/showthread.php?t=64394

If you know English well (or you can Google Translate it well enough), please read the whole post about the guidelines of this testing. If you have any feedback, you can post it here or there just as well. But please, be it a feedback which is actually informative, not just a "Good job", "This is cool" or "this sucks", because I can't do anything with those.

  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:

Статистика