В каком формате твоя модель? В чём делал? Есть ли ЮВ-карта и разделение на материалы?
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
У меня такой вопрос я сделал модель в Cinema 4D там сохранил в obj перенёс в моделер как наложить текстуру и сделать чтобы он распологался у игрока в руках правильно?
Извини, не понял вопроса. Воспользуйся знаками препинания. ^__^
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
Я вставил в сема новую модель снайперки. Но она у меня получается приплюснутая.(укорченая) хотя в модельере она выглядит нормально. Как сделать ее нормальной в руках сема. ( Снайперка является актачментом)
Всё очень серьёзно. P.S. Не пишите мне на Email, пишите в Л.С.
Я создал модель в 3D max , сохранил в формате 3ds.Открыв модель в "моделлере" у меня получился простой прямоугольник.И так со всеми моделями.Как это решить?
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
Модель разделена на объекты, а первый движок импортирует только один объект. Но даже если объединить объекты, разделения материалов у этой модели попросту нет, поэтому текстуры будут течь.
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
mzs слухай тебе надо 1. Наложить текстуры на модель. 2. Обьеденить обьекты в одну модель. 3. Каждому участку дать свой материал. (ну или хотябы у соседних обьектов были разные материалы)
Всё очень серьёзно. P.S. Не пишите мне на Email, пишите в Л.С.
Люди помогите разобратся с Serious modeler по 3.5 SED я там нажимаю New>Document model А дальше я не знаю что делать скажите хотя бы как открыть модельку в SED 3.5 свою !!!
Я пытаюсь в Вингсе открыть импортированную модель. (аргонианина! ^__^) Но он пишет No such file or directory. Что делать? Файл-то на месте. P.S. конвертировал модель в obj с помощью NifScope.
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
Твой файл нормально импортируется. Убедись, что ты правильно импортируешь его в Wings (File->Import->Wavefront (.obj)).
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
Есть. Поставил в D:\ и все заработало! Эх, щас как импортну Имперский Город!
Хотя, у меня тогда начнутся проблемы с коллизией и текстурами...
Добавлено (17.10.2012, 20:37) --------------------------------------------- При экспорте в моделер бедняге отсекли пол-тела. Я пробовал загружать непосредственно в моделер, но тогда от аргонианина оставались только руки. В чем дело?
В вингсе нужно было объединить все объекты (Ctrl+A в режиме объектов - ПКМ - Combine).
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
Тебе пока что не принадлежит ничего, но мы это исправим. А на теле должна быть другая текстура, поэтому сделай голову отдельной моделью.
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
Where did all the dragons go? We searched in the hills and we searched down the canyons, we even scanned the depths of the caves with our armour, swords and lanterns. Oh, if only had we seen him lurch, from his glorious skull covered perch.
CRACK went his claws and SMACK swipped the tail, a ROAR of might, one big BITE.
Эту текстуру создала Беседка! Склонимся, жалкие смертные! Смотри на плавный без стыков и неровностей переход к кистям рук и стопам. Они в свою очередь являются отдельными моделями с отдельной(!) текстурой.